pirmdiena, 2011. gada 13. jūnijs

Mazie saules stariņi

Darbs pagaidīs, kamēr tu bērnam parādīsi varavīksni, bet varavīksne negaidīs, kad tu padarīsi savu darbu.

Bērniņa ienākšana ģimenē maina visu.Jūs burtiski savu dzīvi pakārtojat bērna vajadzībām.
Jā, arī mana dzīve mainījās,bet reizēm liekas ka netieku galā ar mazajiem rakariem un tad meklēju atbildes grāmatas par bērnu audzināšanu.Esmu atradusi divas manuprāt diezgan vērtīgas grāmatiņas, kas sniedz atbildes un daudziem jautājumiem.


Protams reizēm atbildes nevar atrast un ir jāpaļaujas uz savu intuīciju arī bērnu audzināšanā.:)
Vai arī jūs meklējat atbildes grāmatās par bērnu audzināšanu?
Lai izdodas mazos ķiparus audzinot ;)

1 komentārs:

  1. Man gan diemžēl nav nevienas grāmatas latviešu valodā par bērnu audzināšanu, bet tās, kas man ir angļu valodā, stāv plauktā un krāj putekļus:) Tevis minētās grāmatas gan es labprāt izlasītu. Un jā, galvenokārt tomēr paļaujos uz intuīciju bērnu audzināšanas jautajumos...

    AtbildētDzēst

Ieskatījās