otrdiena, 2011. gada 11. oktobris

Galvenais lai kājas siltas

Esmu no tiem cilvēkiem, kam nezin kāpēc nepatīk adīt zeķes, bet tā kā nu ir iestājies vēsāks laiks un jaunākā dēla kājas vairs vecajās vilnas zeķēs nelien iekšā :(
tad nācās domāt ko iesākt.
Nolēmu adīt čībiņas,kā zīdainītim tikai lielākas.Un tā divu dienu laikā čībiņas bija kārtībā. ;)


Un te jau čības ir īpašniekam kājās, silti un labi.


Lai jums kājas vienmēr būtu siltas!


Mans mazais ir kā tāda švame, kas visu uzsūc ko es daru.
Vienu vakaru rīvēju burkānus un kaut kur biju aizgājusi uz nelielu brīdu un skatos man jau palīgs priekšā rīvējas :)
Biju ļoti pārsteigta, jo zinot puikas diagnozi nedomāju, ka kaut kas tāds iespējams.


Laikam esmu par zemu novērtējusi savu mazo dēlēnu :) :) :)

2 komentāri:

  1. Mīļas čībiņas! :) Un - bērni reizēm mūs spēj pārsteigt! Tas taču ir tik mīļi un aizkustinoši! :)

    AtbildētDzēst

Ieskatījās